| Follow || Dashboard |
Nabilah's Storyy
Monday 2 December 2013 | 06:33 | 0 comments
I LOVE TO BE THE REAL ME NOW!

And I like to be who I am now!

DULU :
setiap masa nak tengok dia walau pon dia tengah cakap ngan orang yg kita tak suka..selalu curi tengok dia..setiap kali on fb/twitter mesti stalk dia..MESTI!!!walaupun dia tak pernah update apa-apa..asyik nak pergi kat dia..nak lepak sama-sama..selalu tnya soalan yg tak penting sebab nak berbual dengan dia..selalu melekat dengan phone sebab tunggu mesej dari dia..selalu puji dia depan kawan..selalu lebih kan dia dari kawan..dia mesti jadi yg pertama..


SEKARANG :
setiap masa nak cari crush baru yg comel/cute..selalu melting tngok crush..setiap kali on fb/twitter mesti stalk lelaki ensem..KADANG-KADANG!!ade saja cerita baru n crush baru..selalu berangan pasal crush..teringin nak jumpa crush..selalu cerita masalah kat kawan..selalu rindu kawan..selalu nak lepak ngan kawan..selalu melekat ngan phone sebab nak tunngu mesej dari kawan and sebab ade wifi kat umah boleh selalu on twitter n insta..selalu stalk kawan..selalu dengar lagu kenangan bersama kawan kat sekolah..selalu tengok gambar kawan kat phone..

kawan mesti jadi yg pertama..sorry sebab dulu saya salah tafsir..dulu saya takut kehilangan dia..dulu saya takut dikecewakan sekali lagi..dulu saya x pandai hargai persahabatan..TAPI sekarang saya faham apa itu persahabatan..saya tahu saya banyak melakukan kesalahan..saya mohon maaf pada semua rakan-rakan saya sebab dulu saya telah melupakan erti persahabatan kita..saya alpha tentang erti setia kawan..saya banyak menghabiskan masa dengan mengejar cinta remaja yg tidak akan kekal lama seperti persahabatan kita..MAAF KAWAN!!!


dalam hidup mesti kena move on..saya juga  boleh move on..maaf hati saya tidak mahu menerima sesiapa buat masa sekarang..saya akan cuba untuk menjaga hati saya dari jatuh cinta pada lelaki lain..sehingga saya masuk belajar di university (insyaallah)..suka pada seseorang tidak salah tapi tidak lebih dari seorang kawan..selagi ada kawan-kawan saya pasti akan bahagia..


p/s : maaf sekali lagi to SHAHIRAH JEPRI,CAHAYA AZMAN,RAMZIELA BAHARUM dan terutamanya kepada FATIHAH RADZILAH sebab saya pernah lupakan korang buat seketika..tq to FATIHAH RADZILAH sebab sound saya dan memberi sedikit nasihat.. ILOVEYOUFRIENDS :*

Older Post | Newer Post
Explore!
Entries Nabilah's
Hello world
I write my daily journals here.my real name is Fatin Nur Nabilah binti Razali . call me bella , i'm 4teen yeaa . do follow me yaa . kbyee
Happy Cat Kaoani