| Follow || Dashboard |
Nabilah's Storyy
Thursday 28 November 2013 | 00:16 | 0 comments
HEARTBROKEN :'(


 tiada lagi couple.tiada lagi cinta.tiada lagi perasaan itu.aku tak akan simpan lagi perasaan mcm tu lepas ni..kalau ade pon aku x akan pernah nak mengaku..percayalah..aku dah muak dengan semua ni..ingat aku x de perasaan ke??hati aku selalu sakit sebab lelaki.. aku dah muak dengan semua benda tu..hati ni terasa kosong dah..aku cuma akan tunggu jodoh yg sebenar tercipta untukku..aku percaya allah pasti memberi yg terbaik buatku..
to that boy.i just want to say **** u..tapi aku tau aku tak mampu ckp benda tu depan kau..so kau terselamat..kau tak tau apa yg aku rasa.kau cuma tau perasaan kau tu je kan..go on with that feeling..aku tak tau apa yg special nye perempuan tu sampai kau abaikan aku..kalau betul kau suka die pegi la kat dia..nape kau nak kat aku pulak...mmg la die lagi pandai, lagi cun, lagi lembut dari aku..but aku tak segedik die yg terhegeh-hegeh kat pakwe orang..kalau suka pon cover lah perasaan tu sendiri..x malu ke berkepit sana sini ngan jantan..perempuan jenis apa tu..hati aku sakit tak siapa yg tau..kau ingat senang ke aku nak cuba kawal marah aku..sakit tau tak..perasaan aku bukan mcm perasaan orang lain..aku bukan jenis yg senang nak marah and senang nak cool..
kau ingat aku anak patung??please la jadi matang sikit..ini tidak..asyik nak merajuk je..kau merajuk or marah aku pujuk elok-elok je..tapi bile aku marah or merajuk ade kau buat benda yg sama??kau tnya aku bukan main kasar lagi..kalau bercakap dgn aku kasar gile kau..tapi bile bercakap ngan perempuan tu bukan main lembut and tergedik-gedik lagi..alahai bodoh nye aku pi suka kat kau..aku selalu tersalah pilih..and the end nye mesti aku sakit hati..ape aku boleh buat..
tweet kau semua pasal kau rindu aku tapi adakah aku peduli??ape masalah kau??just tegur je lah..nak jugak aku yg mula kan..now kau unfollow and block aku??hello kau ingat aku x boleh buat benda yg sama ke??perangai mcm budak-budak..setiap kali gaduh semua orang ckp benda yg sama kat aku "dia first time kot couple" ..kot ye pon first time x kan setiap kali gaduh aku je yg kene minta maaf..berpuluh kali aku dengar jawapan yg sama..first time..hey aku dah muak la dengan jawapan tu..kawan kau ckp mcm tu supaya aku terasa aku yg salah and now kawan aku pon ade yg ckp benda yg sama..
mmg aku ade marah, sakit hati and jeles bile kau layan kawan aku lebih dari aku..but hey kalau jawapan kau "kawan je la.tak payah la nak jeles" aku pon pernah bagi jawapan yg sama mcm tu tapi kau tak layan aku jugak..aku pon ade update tweet tapi kau tak pernah nak fav/rt/tweet..tapi kalau kawan aku update tweet laju je kau tweet/fav/rt balik..apebende yg kau cuba buat ni..kau kalau ngan dia bukan main baik lagi.weyh dia kawan aku lah..boleh pulak tegur dia dulu..aku kau tak tegur..pegi mampos lah ****

p/s: now cuma duduk dalam bilik and cuba untuk kawal kemarahan yg tengah membara..
-ALONE-

Older Post | Newer Post
Explore!
Entries Nabilah's
Hello world
I write my daily journals here.my real name is Fatin Nur Nabilah binti Razali . call me bella , i'm 4teen yeaa . do follow me yaa . kbyee
Happy Cat Kaoani